בינה מלאכותית

 בקשר לנושא החם בינה מלאכותיתעשיתי לאחרונה קורס AI שמיועד לעורכי ווידאו ופוסט פרודקשן. היה ברור לי שאהיה המבוגרת ביותר בקורס, וגם הגימלאית היחידה, כי כל האחרים עדיין עובדים ואנשי מקצוע בתחום. אני עשיתי קצת ווידאו וסרטים קצרים כחובבת ומעולם לא עבדתי במקצוע. הייתי צריכה הרבה אומץ כדי להירשם בקורס, אבל לא היה לי מה להפסיד חוץ מהכסף, אז נירשמתי. 

הקורס היה נפלא. היה מדריך שעזר לי בהתחלה להעלות את התוכנות השונות ולהתחיל להשתמש בהם, ואחר כך פשוט נהניתי ועשיתי דברים נהדרים. אז במקום לכתוב על הדברים האלה, אני פשוט אראה חלק פה.






אימנתי את המחשב להכיר אותי, ואז יצרתי את הדימויים האלו. לגבי אליזבט הראשונה פשוט החלפתי את הפנים שלי בפנים שלה. תוכלו לשים לב שבתמונה של הנמר, התוכנה הבינה שלרכוב זה כמו על אופניים, ולכן נתנה לי כידון ביד שקשור בכבל לנמר... לפעמים התוכנה די טיפשה...



תגובות

  1. כבוד! הכידון של הנמר/האופניים משעשע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפתרון של התוכנה למילה רכיבה הוא פתרון יצירתי ויפה

      מחק
  2. משעשע :) כל הכבוד שהלכת לקורס הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני מרגישה שנפתח לי עולם שלם. אני עוד לא יודעת בדיוק מה אעשה עם מה שלמדתי, אבל אני בטוחה שאשתמש.

      מחק
  3. אסתי זה פשוט מקסים. כל הכבוד. ואת צודקת שהתוכנה מטומטמת.....ויש לה גם נטייה להמציא דברים שהיא לא באמת יודעת - במקום לומר שהיא לא יודעת.

    השבמחק
  4. כל הכבוד. חשוב בעייני להיות מעודכנים ולהבין את העולם המשתנה. והכידון בעייני מוסיף ומעלה חיוך

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, העולם משתנה ונותן אפשרויות חדשות, וכיף ללמוד אותן. הכידון לדעתי זה מיוחך, אבל יצירתי ונחמד.

      מחק
  5. כבוד על העזה להכנס לתחום הזה. גם אני משתעשע בתוכנות AI ולומד. לגבי "טיפשות" ה-AI, צריך לקחת בחשבון שהן מתגלחות על המשתמשים ולומדות להיות טובות יותר. ואולי גם להן (עם קצת עזרה) השמים הם הגבול. אותי מדאיג יותר השימוש בהן לרעה ולרמאויות.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת מפחיד האפשרויות לרמות. הדימוי כל כך משכנע שלגבי הנמר למשל, הרבה אנשים שאלו אם הוא אמיתי. הוא נראה כמעט אמיתי.

      מחק
  6. נהדר,ראיתי חלק בפייסבוק,טליק

    השבמחק
  7. איזו אלופה! אם לא נכנסים לפרטים (בעיקר בידי הזומבי), זה נראה ממש אמיתי. תרצי להמשיך עם זה? נראה שאת יוצרת דברים ממש שווים. בעניין ההמצאות, אפשר לשפר את הפקודה. למשל, אם כתבת Riding a panther, אפשר לנסות Riding a wild panther. Avoid using any equipment. לשפר ולשפר, עד שיצא נכון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, יש גם תוכנות שיש בהם negative prompt
      אבל אני נהנית מהשטויות של התוכנה, כי זה מוסיף משהו לאבסורדיות של הרעיון.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרגלי אכילה ומשקל

חוויות הזויות מהמלחמה שהייתה

עזה