לנושא החם - התמכרויות

 עד לפני כמה שנים, הייתי מכורה לשוקולד. לא יכולתי לאכול חתיכה אחת או אפילו שורה אחת, הרגשתי דחף עצום לאכול עוד ועוד. הבנתי שאני ממש מכורה. השוקולד שולט בי ואני לא שולטת בו. מה שידעתי על התמכרויות זה שכדי להגמל צריך להפסיק לגמרי את אכילת השוקולד. אין באמצע. אז בערך לפני שבע שנים הפסקתי לגמרי. שוקולד חום או לבן, קקאו, עוגות, עוגיות, פרלינים, גלידות, הכל. אחרי תקופה קצרה כבר לא הרגשתי יותר רצון לאכול שוקולד. יכולתי להריח ולא בא לי לאכול. אני גם יודעת שברגע שאתפתה אפילו לחתיכה קטנטונת ואשבור את הגמילה, לא אוכל לחזור. אני מאד מרוצה מהדבר כי זה גם עוזר בשמירה על המשקל. רוב העוגות שמציעים לי באירוח אלה עוגות שוקולד, כך שממש קל לא להתפתות.

אני לא חושבת שכיום אני מכורה לאיזה דבר שהוא. יש לי הרגלים שאני שומרת עליהם בדבקות, אבל אני לא חושבת שאלה התמכרויות. אני אוהבת לצאת להליכה בשעה עשר בערב כי אז אני חוזרת עייפה וקל לי להרדם. גם שעות האכילה אצלינו בבית פחות או יותר קבועות. 





תגובות

  1. אני שמחה שהצלחת להתגבר על ההתמכרות

    השבמחק
  2. כנגמל מסגריות המון שנים, ועדיין מעשן בחלום, האם גם אצלך ישנה התופעה הזו? שנה טובה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין, אני לא חולמת על שוקולד.
      ודרך אגב, אני אוהבת להריח שוקולד, וזה לא עושה לי חשק לאכול. אתה מריח סיגריות?

      מחק
  3. כל הכבוד לך שהצלחת להיגמל מההתמכרות הזאת. זה ממש לא פשוט

    השבמחק
  4. שוקולד זו התמכרות מוכרת. גם אני לא יכולתי לאכול קוביית שוקולד או שורה אפילו. הייתי מחסלת את כל החפיסה. בעיקר שוקולד אבל גם מתוקים אחרים. הפסקתי כדי לרדת במשקל, והיום אני מסוגלת שיהיה שוקולד בארון / במקרר ואני לא נוגעת. מה שכן, מאז שירדתי את כל מה שרציתי במשקל ואני פחות או יותר על אותו משקל כמה שנים, אני מרשה לעצמי פעם ב..(בדרך כלל בארוחות ששי או כמו שעכשיו בחופשה) לאכול משהו מתוק, אבל אחר כך לדאוג שלא יישאר בבית. אני נותנת לבתי או להורי...העיקר שלא אתפתה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לנושא החם: בחירות בחיים

לנושא החם: פסח

בינה מלאכותית